Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 512GB Ram12 5G

ویژگی‌های محصول
گارانتی ۱۸ ماهه
موجود در انبار

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

  • فناوری صفحه‌نمایش : AMOLED
  • اندازه : 6.67 اینچ
  • رزولوشن عکس : 200 مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل : Android 13

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G یک گوشی پیشرفته و قدرتمند است. این گوشی دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت می‌باشد، به این معنی که شما می‌توانید همزمان از دو شماره تلفن مختلف استفاده کنید و کار و زندگی شخصی خودتان را از هم جدا کنید. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 512 گیگابایت است، که به شما امکان ذخیره‌سازی حجم زیادی از عکس‌ها، ویدئوها، برنامه‌ها و داده‌های شخصی را می‌دهد. با این حجم حافظه، شما هیچ نگرانی در زمینه حافظه ندارید و می‌توانید با خیال راحت کلیه تصاویر و ویدیوهای خودتان را ذخیره کنید علاوه بر این، Redmi Note 13 Pro Plus 5G دارای 12 گیگابایت رم است که به شما تجربه‌ی سرعت و کارایی بالا در استفاده از برنامه‌ها، بازی‌ها و… را می‌دهد. با این رم بزرگ، شما می‌توانید بدون هیچگونه تأخیری بین برنامه‌ها جابجا شوید و به طور همزمان بسیاری از وظایف را اجرا کنید. به طور خلاصه، Redmi Note 13 Pro Plus 5G یک گوشی هوشمند قدرتمند است که با قابلیت دو سیم کارت، ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ و رم بالا، تجربه‌ی کاربری عالی را فراهم می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

مقدار رم

حافظه داخلی

512 گیگابایت

دوربین اصلی

۲۰۰ مگاپیکسل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 512GB Ram12 5G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط