Xiaomi 14 512GB Ram12 5G

ویژگی‌های محصول
گارانتی ۱۸ ماهه
موجود در انبار

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

  • فناوری صفحه‌نمایش : LTPO OLED
  • اندازه : 6.36 اینچ
  • رزولوشن عکس : 50 مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل : Android 14

گوشی موبایل شیائومی 14 به بازارهای جهانی عرضه شد و شیائومی بار ثابت کرد که توانایی زیادی برای تولید انواع گوشی از اقتصادی و میانرده گرفته تا پرچمدار دارد. این گوشی یک پرچمدار بسیار جذاب است که بی‌شک می‌تواند یک رقیب اصلی برای پرچمدارهای برندهای دیگر باشد. طراحی این گوشی شباهت زیادی به شیائومی 13 دارد و بسیار شیک است. با داشتن اندازه جمع و جور 6.36 اینچی این گوشی انتخاب خوبی برای بسیاری از افرادی است که گوشی‌های بزرگ را دوست ندارند. نمایشگر LTPO OLED با حاشیه‌های باریک و وضوح و شفافیت فوق العاده در کنار روشنایی زیاد بسیار کاربردی است و تجربه بصری متمایزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین این گوشی با همکاری برند حرفه‌ای لایکا طراحی شده است و کیفیتی مثال زدنی دارد. از سویی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 برای این گوشی در نظر گرفته شده است تا در هیچ کاری کم نیاورد و بتواند بدون مشکل، سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. به طور کلی می‌توان گفت که شیائومی در هر بخش گوشی، بهترین خود را ارائه داده است، به طوری که شیائومی 14 یک رقیب واقعی و سر سخت برای پرچمدارهای گرانقیمت دیگر برندها محسوب می‌شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

مقدار رم

حافظه داخلی

512 گیگابایت

دوربین اصلی

۵۰ مگاپیکسل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Xiaomi 14 512GB Ram12 5G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط