Samsung Galaxy A55 256GB Ram8

دسته:
ویژگی‌های محصول
گارانتی ۱۸ ماهه
موجود در انبار

توضیحات

  • فناوری صفحه‌نمایش : Super AMOLED
  • اندازه : 6.6 اینچ
  • رزولوشن عکس : 50 مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل : Android 14

از نظر ظاهری گلکسی A55 آنقدر به گوشی‌های هوشمند سری S شبیه هستند که برخی ممکن است در تشخیص آن از سری پرچمداران مشکل داشته باشند. 161.1 در 77.4 در 8.2 میلی‌متر ابعادی است که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است؛ همچنین وزن محصول نیز به 213 گرم می‌رسد. جنس پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آن نیز آلومینیومی است. با توجه به استاندارد IP67 سامسونگ A55 می‌تواند تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاومت کافی داشته باشد. در بخش صفحه‌نمایش گوشی شاهد پنل 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد هستیم که رزولوشن 1080 در 2340 را نمایش می‌دهد. گوریلا گلس ویکتوس پلاس وظیفه محافظت از این صفحه‌نمایش در برابر خط و خش و ضربه را دارد. پشتیبانی از HDR10+، روشنایی 1000 نیت، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از صفحه‌نمایش همیشه روشن (Always on display) از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش سامسونگ گلکسی است. در مجموع نسبت به اینکه با محصول میانرده‌ای رو به رو هستیم؛ اما صفحه‌نمایش آن قدرت زیادی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار شده است. تراشه منبع تامین قدرت مورد نیاز گوشی است؛ بنابراین اهمیت زیادی در عملکرد روان و اجرای برنامه‌ها دارد. برای گوشی a55 سامسونگ از تراشه Exynos 1480 استفاده شده است. این تراشه میانرده است و عملکرد مناسبی در مصرف بهینه باتری دارد؛ همچنین می‌تواند به خوبی برنامه‌ها را اجرا کند. درباره اجرای بازی نیز این گوشی به خوبی می‌تواند انواع بازی را با گرافیک معمولی اجرا کند. این تراشه را پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 همراهی می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

مقدار رم

حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت

دوربین اصلی

۵۰ مگاپیکسل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Samsung Galaxy A55 256GB Ram8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط